A Comvita a készleten lévő termékeket a rendeléshez képest 1-3 munkanapon belül küldi meg. A feladás napján „Teljesített” státusszal látjuk el megrendelését, ez információt nyújt Önnek, hogy az elkövetkezendő napokban már ténylegesen várhatja rendelését. Ettől eltérő szállítási idő esetén e-mailben értesítés küldünk a szállítás várható időpontjáról.
Webshopunkban utánvéttel (készpénzzel és bankkártyával is), és online bankkártyával is rendezheti megrendelésének ellenértékét.
Webshopunkban a szállítási költség a termék(ek) súlya alapján kerül meghatározásra, a súly alapú szállítási költségeket az alábbiakban találja:
Súly: |
Bruttó: |
< 1 kg |
1 690 |
< 2 kg |
1 790 |
< 5 kg |
1 990 |
< 10 kg |
2 090 |
< 20 kg |
2 190 |
< 30 kg |
2 590 |
Milyen plusz költségem van, ha utánvéttel szeretném kifizetni rendelésem ellenértékét?
Ha átvételkor szeretné kiegyenlíteni rendelése értékét (mindegy, hogy futár viszi a csomagot vagy automatából, csomagpontból veszi át azt), rendszerünk a szállítási költségen felül az alábbi díjakat számolja fel rendeléséhez:
Utánvét összege: |
Bruttó: |
10.000 Ft-ig |
499 |
20.000 Ft-ig |
699 |
50.000 Ft-ig |
1 319 |
100.000 Ft-ig |
2 149 |
150.000 Ft-ig |
2 869 |
Ha valami mégis közbejön és nem tart igényt a termékre természetesen nem probléma, ebben az esetben, írjon az info@comvita.hu címre, melyben jelzi kérését, hivatkozzon a megrendelés számára.
- Ha rendelése még nem került átadásra a futár részére: Önnek nincs további teendője, töröljük megrendelését (ha időközben kiegyenlítette az összeget, azt visszautaljuk bankszámlájára vagy bankkártyájára).
- Ha rendelése már átadásra került a futárszolgálatnak: ebben az esetben töltse ki Elállási nyilatkozatunkat, küldje vissza a terméket eredeti csomagolásában, sértetlen állapotban, számlával együtt a nyilatkozaton szereplő címre. Ha visszaérkezik a termék és valóban nem került felbontásra, úgy a termék árát visszatérítjük (ebbe nem tartozik bele az esetlegesen fizetett szállítási költség. Részletes információkért a visszáruval kapcsolatban olvassa el Általános Szerződési Feltételeink erre vonatkozó részét.
Webáruházunk rendszere nem teszi lehetővé a megrendelés utólagos módosítását. Javasoljuk, hogy kérje megrendelése törlését az info@comvita.hu címen és adjon fel új megrendelést.
A leggondosabb csomagolás ellenére is előfordulhat, hogy a szállítás során a csomag, esetleg a benne lévő termék megsérül. Ha a csomag átvételét követően úgy látja, hogy gyűrött, sérült a külső csomagolás, mielőtt kivenné, készítsen fotókat mind a doboz külsejéről, mind pedig a doboz belsejéről a térkitöltő anyagokkal együtt, amelyben küldtük úgy, hogy látszódjon a termék. Ezt követően vegye ki a terméket és arról is készítsen néhány fotót. Küldje el az info@comvita.hu címre. Fényképek hiányában sem mi, sem a futárszolgálat nem tudunk elfogadni ezzel kapcsolatos reklamációt.
Ha csak a csomagolás sérült, de a terméken nincsenek sérülés nyomai, a termék használható.